Конкурс на закупівлю товарів, робіт, послуг / Комерційні закупівлі / Електронні торги / Українська електронна торгова площадка
 
 
Укр Рус Eng
   
Українська електронна торгова площадка

Статистика:зареєстровано - 2548, проведено торгів - 1014
проведено на суму - 15669789 грн



Конкурс на закупівлю

Конкурс на закупівлю - виявлення переможця не тільки на підставі найкращої ціни, але і на підставі інших критеріїв, кожен з яких може мати різний коефіцієнт значимості. На етапі прийому заявок Учасник може 1 раз подати заявку, в якій він одразу вказує свою цінову пропозицію та інші критерії свого товару, що цікавлять Організатора.

Конкурс на закупівлю доцільно проводити у випадку, якщо в якості критерію товару необхідно встановити не тільки ціну, але і ряд інших параметрів товарів, робіт, послуг, що підлягають закупці, і кваліфікацію виконавця. Переможцем у конкурсі на закупівлю стає учасник, що запропонував найкращі умови виконання договору.

Найпопулярнішими критеріями оцінки в конкурсі на закупівлю є наступні:

·         ціна;

·         термін поставки;

·         термін гарантії;

·         обсяг гарантійних зобов'язань;

·         кваліфікація учасника;

·         функціональні та якісні характеристики товару.

Конкурси на закупівлю надають можливість значно розширити коло потенційних постачальників продукції. Більш того, саме завдяки конкурсу на закупівлю можна значною мірою скоротити термін робіт, що виконуються, або поставки необхідних товарів. Також проведення конкурсу на закупівлю може визначити область потенційних і стратегічних партнерів, зацікавлених у співпраці з компанією, і вибрати найбільш вигідний варіант такого партнерства.

Конкурс/багатоетапний (організатор)


Конкурс/багатоетапний (учасник)