FAQ / Українська електронна торгова площадка
 
 
Укр Рус Eng
   
Українська електронна торгова площадка

Статистика:зареєстровано - 2548, проведено торгів - 1014
проведено на суму - 15669789 грн



Питання та відповіді

 

Що таке Електронний майданчик?

Електронний майданчик (ЕМ) - сайт в мережі Інтернет разом із сукупністю технічного обладнання, програмного забезпечення та організаційних заходів, що використовуються оператором електронного майданчика для проведення електронних торгів.

 

Які функції виконує Електронний майданчик?

Працюючи на електронному майданчику, замовники або постачальники можуть успішно вирішувати різні питання, які виникають у повсякденній діловій практиці, так як електронний майданчик виконує такі важливі функції:

• інформаційна функція дозволяє ознайомитися з переліком організацій, що працюють на електронному майданчику;

• функція маркетингу, яка дозволяє здійснювати пошук покупців і споживачів товарів, робіт і послуг, а також отримувати інформацію про потребу і пропозиції товарів, робіт і послуг, які розміщують на електронному майданчику інші організації;

• рекламна функція. Розмістивши про себе інформацію на електронному майданчику, організація відразу потрапляє в єдиний інформаційний простір;

• торгова функція, яка дозволяє в якості організатора торгів здійснювати повний комплекс різноманітних заходів з придбання (продажу) товарів, робіт і послуг;

• аналітична функція дозволяє проводити порівняльний аналіз різних показників діяльності організацій, правильно вибрати контрагентів для виконання постачань товарів, робіт і послуг щодо необхідної тематики;

• функція захисту інформації дозволяє здійснювати безпечний електронний документообіг, побудований з використанням сертифікованих засобів криптографічного захисту інформації (ЕЦП).

 

Що таке електронний цифровий підпис?

Електронний цифровий підпис  -  вид  електронного підпису, отриманого  за  результатом  криптографічного перетворення набору електронних даних,  який додається до цього набору або логічно з ним  поєднується  і  дає змогу підтвердити його цілісність  та ідентифікувати підписувача.    Електронний цифровий підпис накладається  за  допомогою особистого  ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

 

Які відмінності між ЕЦП і власноручним підписом?

ЕЦП має всі основні властивості власноручного підпису:

• повідомляє про те, що отриманий документ надійшов від особи, яка підписала його;

• гарантує цілісність і захист від спотворення / виправлення підписаного документу;

• не дає можливості особі, що підписала документ, відмовитися від зобов'язань, що виникли в результаті підписання цього електронного документа.

Безпека використання ЕЦП забезпечується тим, що засоби, які використовуються для роботи з ЕЦП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації.

 

Які переваги використання електронного майданчика для Замовників?

• скорочення паперового документообігу та автоматизація рутинних процесів;

• зниження трудовитрат на проведення закупівель (продажів) до 70%;

• високий рівень конкуренції в торгових процедурах. Велика база постачальників, присутніх на майданчику, гарантує оптимальне поєднання ціни та якості;

• зростання рентабельності за рахунок зниження витрат;

• зниження залежності від постачальників і підрядників;

• підвищення прозорості, покращення публічного іміджу компанії;

• використання ЕЦП обов'язково. ЕЦП підвищує відповідальність учасників, підтверджує авторство документів, що використовуються в торгах, і виключає можливість підробки підпису і підписаних документів;

• зниження ризиків укладення договору з недобросовісним постачальником;

• вільний доступ до інформації;

• простота і зручність використання електронного майданчика.

 

 Які переваги використання електронного майданчика для Постачальників?

• прозорість і відкритість: електронні торги проходять на електронній площадці в режимі реального часу, учасники бачать цінові пропозиції своїх конкурентів, але при цьому найменування компаній приховані щоб уникнути спроб цінової змови чи інших зловживань;

• об'єктивність при виборі переможця з боку замовника;

• автоматизація процесу участі в торгах та мінімізація паперового документообігу;

• вільний доступ до інформації;

• використання ЕЦП обов'язково;

• підвищення прозорості, покращення публічного іміджу компанії;

• участь у торгах реальних організацій, гарантія відсутності шахрайства та штучної конкуренції.


Що потрібно для реєстрації?

Для того щоб зареєструватися на майданчику потрібно у верхньому правому куті / лівому боковому блоці перейти за посиланням «Реєстрація».

 Вам потрібно пройти 3 етапи:

 · Реєстрація користувача, після якої Вам на вказану пошту прийде пароль для наступних входів в систему (на вказану електронну адресу буде приходити подальша інформація про нові опубліковані торгівельні процедури по вибраних галузях);

 · Вибір ролі організації та організаційної форми;

 · Внесення інформації про організацію, прикріплення скан копій документів (обов'язкове прикріплення ЄДРПОУ). У номенклатурі продукції, що закуповується / поставляється, вказуєте ту продукцію, яку Ви можете закуповувати / поставляти.

Далі Вам приходить лист про Вашу успішну реєстрацію, і Ви в той же момент можете повноцінно користуватися можливостями електронного майданчика.

 

Що від мене потрібно, щоб взяти участь у торгах?

Для цього потрібно пройти реєстрацію і подати заявку на участь у торгах. 

 

Як подати заявку на участь?

Виконати вхід в систему під своїм логіном і паролем. Перейти у вкладку «Публікації про торги». Клікнути по торгам, що Вас цікавлять. В оголошенні про закупівлю, яке Ви відкриєте, з'явиться посилання «Подати заявку» (під блоком «Інформація про предмет торгів»). У цій заявці Ви вказуєте всі необхідні дані.

 

У які терміни заявка буде розглянута?

 Після закінчення терміну подачі заявок, встановленого в оголошенні про закупівлю, Замовник підводить підсумки торгів. Зазвичай період підведення підсумків займає кілька робочих днів.

 

Як я дізнаюся, хто переміг?

У вашому особистому кабінеті дана процедура переходить у статус завершених. Відкривши її, Ви зможете ознайомитися з протоколом, де буде вказано переможеця.

 

Можна буде дізнатися заявка з якою ціною перемогла?

Так, відкривши протокол, який Замовник формує по завершенні торгової процедури. 

 

Хто замовник в даній процедурі?

Поле «Замовник» стане доступним після того, як Ви повністю пройдете процедуру реєстрації. 

 

Як визначатиметься переможець?

 Переможець визначається за найкращою ціною і якістю продукції (залежно від виду процедури).

 

Не завантажується виписка ЄДРПОУ або інші документи.

Формати документів, що підтримуються до завантаження, тільки: doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, tif, zip, rar.

Розмір файлу повинен бути не більше 20 Мб.

 

Яка ЕЦП працює на Вашому майданчику?

На даний момент в Україні законодавство, що регулює застосування ЕЦП, не наведено до єдиного формату. Таким чином, в даний час ЕЦП на майданчику відключена, і Ви вільно можете реєструватися на майданчику, брати участь / проводити процедури.

 

Санкції за несвоєчасну оплату згідно тарифного плану.

У разі несвоєчасності оплати, Оператор блокує організацію, і вона більше не може брати участь / проводити процедури на електронному майданчику. Як тільки оплата надійде, Оператор знімає блокування.

 

Де гарантії того, що серед зареєстрованих користувачів знайдуться компанії, які зможуть бути постачальниками моєї закупівлі?

 Під кожну конкретну закупівлю ведеться відбір бази постачальників із зовнішнього середовища. Їм розсилаються запрошення до участі у Вашій процедурі, після чого зацікавлені постачальники проходять реєстрацію і беруть участь у торгах.

 

Де я можу ознайомитися з описанням процедур?

З описанням процедур, а також схемою їх проведення Ви можете ознайомитися на сайті www.uetp.com.ua в розділі "Електронні торги" - "Комерційні закупівлі". У розділі "Комерційні закупівлі" розміщені навчальні відеоролики кожної процедури, а також текстові описи. На самому майданчику http://e.uetp.com.ua в розділі «Керівництва користувачів» Ви можете завантажити керівництво, яке докладно пояснить Вам процес організації / участі в процедурах. 

 

Як я буду дізнаватися про нові торгівельні процедури на майданчику, щоб взяти участь в них? 

Всі процедури видно на майданчику в полі «Проведення торгів», більше того, Вам на пошту оперативно буде приходити повідомлення про початок торгової процедури по закупівлі товарів / послуг, які Ви вказали в класифікаторі товарів / послуг в якості поставляються.

 

У організації може бути кілька співробітників (користувачів) на електронному майданчику?

Так. Для цього перший користувач проходить всі 3 етапи реєстрації, а другий користувач - тільки 1 етап (реєстрація користувача). Після цього, у вільній формі відправте свій запит на приєднання користувача до організації, де вкажіть назву організації, а також ПІБ другого користувача. Пошта: office@uetp.com.ua.

 

Коли подаю заявку на участь, потрібно завантажити документ - пропозицію, документи заявки і пр. Зміст даного документу має відповідати певному формату?

Даний документ-пропозиція складається у довільній формі, де необхідно вказати характеристики наданої продукції та ціну.

 

При подачі заявки на участь є поле, де необхідно вказати ціну. Яка ціна повинна вказуватися - за одиницю продукції або загальна?

Рекомендуємо вказувати загальну ціну за лот.